Loading

wait a moment

Live chat services in de engineering sector

Chatkracht is een bedrijf die live chats implementeert op andere websites. Door maatwerk helpen zij organisaties online maximaal bereikbaar te zijn voor hun afnemers waardoor maximale sales en klanttevredenheid kan ontstaan. Steeds meer websitebezoekers zijn ’s avond en in het weekend online en de live chat functie maakt het mogelijk dat organisaties in de avond en in het weekend bereikbaar zijn. Chatkracht is doordeweeks bereikbaar van 09.00 – 21.00 uur, op zaterdag van 10.00 – 17.00 uur en zondag van 12.00 – 17.00 uur.  

Live chat in de sector engineering kan een toegevoegde waarde zijn. Via de live chat worden de binnenkomende vragen binnen 30 seconden opgepakt. De klant voelt zich geholpen, kan zijn verhaal doen en hoeft niet lang te wachten op een antwoord. Het bedrijf zelf kan zich focussen op andere belangrijke zaken en wordt hierdoor ontlast. Klanten hebben vaak service gerichte vragen, wat een bedrijf veel tijd kan kosten. Chatkracht neemt dit graag over. 

Live chat is erg laagdrempelig en dit is zeker een voordeel! Een klant neemt hierdoor makkelijker contact op omdat het anoniem is. Bellen duurt vaak langer omdat je in de wacht staat en een contactformulier invullen en wachten op antwoord duurt vaak ook een dag. Bij Chatkracht worden binnenkomende chats binnen 30 seconden opgepakt. Hierdoor heeft de klant meteen contact. De chatspecialiste stelt specifieke vragen om te filteren, hierdoor kan de klant al snel geïnformeerd worden. Deze informatie verzamelt Chatkracht door het bedrijf een kenniscentrum toe te sturen. Het bedrijf beantwoord deze vragen en de informatie wordt dan gebruikt wanneer nodig. Hierdoor weet Chatkracht hoe ze om kunnen gaan met klachten, vacature vragen of bijvoorbeeld service vragen.  

Door de uitgebreide openingstijden hoeft een klant niet meer lang te wachten op antwoord. Dit maakt live chat van Chatkracht een uitstekende aanvulling op de klantenservice van een bedrijf. Leads worden verzameld en beknopt doorgestuurd. Het bedrijf hoeft deze alleen nog maar snel te lezen en contact op te nemen met de klant. De orderwaarde stijgt zonder dat het bedrijf er veel voor hoeft te doen! Dat is nou een super service.  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *